Ta strona korzysta z ciasteczek (ang. cookies)

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym glama.pl

§1

Postanowienia ogólne

1.          Niniejszy Regulamin reguluje wszelkie kwestie związane z zakupem produktów w sklepie internetowym dostępnym pod adresem internetowym glama.pl

2.          Przed złożeniem zamówienia należy uważnie zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu i zobowiązaniem Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta do celów związanych z realizacją zamówienia. Sprzedawca oświadcza, iż dane osobowe podane przez Klienta nie są udostępniane innym podmotom dla celów marketingowych. Sprzedawca rekomenduje wydrukowanie niniejszego Regulaminu i zachowanie go na przyszłość. Akceptując niniejszy Regulamin Kupujący wyraża zgodę na przesłanie go na wskazany w „Formularzu Zamówienia” adres e-mail poczty elektronicznej Klienta.

3.          Sklep internetowy działający pod adresem glama.pl prowadzony jest przez Izabelę Kozłowską prowadzącą indywidualną działalność gospodarczą pod firmą Izabela Kozłowska FH IWO GROUP z siedzibą w Gorlicach 38-300 przy ul. Wyszyńskiego 2, NIP 738-106-46-72, REGON 492418729, zarejestrowaną i widoczną w ewidencji CEDIG pod adresem: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=79815546-4b32-4330-8a5c-b30915d5a8d0. Kontakt z właścicielem możliwy jest pod nr telefonu 570106105 codziennie w godzinach od 8 do 21. Opłata za połączenie pobierana jest według stawek operatora Klienta. Możliwy jest również kontakt poprzez e-mail: allegroglama@gmail.com w każdym czasie.

§2

Definicje zawarte w niniejszym regulaminie

1.          Regulamin– niniejszy Regulamin sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym www.glama.pl

2.          Sprzedawca (Sprzedający)– Izabela Kozłowska prowadzącą indywidualną działalność gospodarczą pod firmą Izabela Kozłowska FH IWO GROUP z siedzibą w Gorlicach 38-300 przy ul. Wyszyńskiego 2, NIP 738-106-46-72, REGON 492418729.

3.          Klient (Kupujący)– każda osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Polski, która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.

4.          Umowa sprzedaży– umowa zawierana za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym www.glama.pl pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem jest produkt przedstawiony w w/w sklepie internetowym.

5.          Produkt– przedmiot umowy sprzedaży przedstawiony w sklepie internetowym dostępnym pod adresem internetowym www.glama.pl

6.          Sklep internetowy– sklep Sprzedawcy dostępny pod adresem internetowym www.glama.pl

7.          Dzień roboczy– dzień, który nie jest ustawowo wolny od pracy.

8.          Konsument– osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

§3

Warunki zawarcia umowy sprzedaży

1.          Klientem sklepu może zostać każda osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Polski.

2.          Informacje o produktach podane na stronie internetowej Sprzedawcy stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający jest obowiązany do dostarczenia produktu bez wad.

3.          Wszystkie ceny podane na stronie internetowej Sprzedawcy zawarte są w złotych polskich oraz zawierają podatek VAT (cena brutto). Podane ceny produktów nie zawierają opłaty za wysłanie produktu.

4.          Wiążącą ceną dla Klienta oraz Sprzedawcy jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.

5.          Złożenie zamówienia jest możliwe wyłącznie poprzez stronę internetową Sprzedawcy. W tym celu należy wypełnić znajdujący się na stronie internetowej Sprzedawcy „Formularz Zamówienia”, w szczególności podać imię, nazwisko, adres na który ma zostać wysłane zamówienie, adres e-mail poczty elektronicznej Klienta oraz numer telefonu kontaktowego.

6.          Po złożeniu zamówienia Sprzedawca jest zobowiązany niezwłocznie potwierdzić jego otrzymanie, co skutkuje związaniem Klienta jego zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie składania zamówienia adres e-mail poczty elektronicznej Klienta lub poprzez kontakt telefoniczny z Klientem na podany w trakcie składania zamówienia numer telefonu kontaktowego. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość dokonania negatywnej weryfikacji zamówienia, która skutkuje anulowaniem zamówienia przez Sprzedawcę. O dokonanej negatywnej weryfikacji zamówienia Sprzedawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Kupującego poprzez jeden z opisanych powyżej sposobów kontaktu z Klientem.

§4

Realizacja zamówienia

1.          Realizacja zamówienia następuje w dni robocze.

2.          Płatność dokonywana jest przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym przez Klienta w wybrany przez Klienta, jeden z poniższych sposobów:

·             za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych akceptowanego w danym momencie przez Sprzedawcę (PayPal, Przelewy24.pl),

·             przelewem bankowym na konto bankowe Sprzedawcy

Dane rachunku bankowego:

FH IWO GROUP

Wyszyńskiego 2, 38-300 Gorlice

nr konta 39 2490 0005 0000 4500 4594 0719 prowadzonego przez AliorBank

·             czekiem,

·             za pobraniem.

Warunkiem przystąpienia do realizacji zamówienia jest:

1.          w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze- potwierdzenie złożonego zamówienia przez Sprzedawcę,

2.          w przypadku zamówień płatnych przelewem- zaksięgowanie całości płatności na koncie bankowym Sprzedawcy,

3.          w przypadku zamówień płatnych drogą elektroniczną- potwierdzenie otrzymania całości wpłaty za pomocą PayPal, Przelewy24.pl lub PayPro S.A.,

4.          w przypadku płatności czekiem- zweryfikowanie czeku przez Sprzedawcę.

5.          Realizacja zamówienia, w tym jego wysłanie następuje w ciągu 24 h po spełnieniu warunków określonych w pkt 2 § 4 Realizacji Zamówienia niniejszego Regulaminu, przy czym Sprzedający zastrzega sobie prawo wysłania Produktu w ciągu 72 h po spełnieniu warunków określonych w pkt 2 § 4 Realizacji zamówienia niniejszego Regulaminu.

6.          W przypadku braku otrzymania zapłaty od Klienta w warunkach określonych w pkt b, c i d pkt 2 § 4 Realizacji zamówienia niniejszego Regulaminu w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia złożonego przez Klienta.

7.          Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie własnym Sprzedającego. W przypadku braku w magazynie części lub wszystkich produktów objętych zamówieniem, Sprzedający jest zobowiązany powiadomić Klienta w sposób określony w pkt 6 § 3 Warunków zawarcia umowy sprzedaży niniejszego Regulaminu o tym, iż towar aktualnie jest niedostępny oraz o planowanym terminie dostępności towaru. W powyższym przypadku Klient jest legitymowany do podjęcia decyzji odnośnie dalszej realizacji zamówienia. Sprzedawca przewiduje możliwość częściowego lub całościowego anulowania zamówienia bądź wyrażenie zgody przez Klienta na wydłużenie czasu oczekiwania na realizację zamówienia.W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Klienta, Sprzedający zastrzega sobie możliwość wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia.

§5

Dostawa produktu

1.          Dostawa złożonego zamówienia możliwa jest wyłącznie na terytorium Polski.

2.          Szczegółowe warunki dostawy złożonego zamówienia dostępne są na stronie internetowej Sprzedawcy www.glama.pl w zakładce pt. „Regulamin sklepu”. Sprzedający zastrzega, iż podane warunki dostawy, w tym sposób oraz jej cena są jedyni obowiązującymi.

3.          Sprzedający zastrzega możliwość indywidualnego uzgodnienia z Kupującym podanych powyżej warunków dostawy złożonego zamówienia.

4.          Koszt dostawy złożonego zamówienia ponosi Kupujący. Sprzedający zastrzega sobie możliwość poniesienia kosztów w/w dostawy; w tym przypadku informacja zostanie zamieszczona na powołanej powyżej stronie internetowej Sprzedającego.

5.          Kupujący ma prawo wyboru sposobu dostawy złożonego zamówienia zgodnie z pkt 2 § 5 Dostawy produktu niniejszego Regulaminu. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym poinformowaniu Kupującego w sposób określony w pkt 6 § 3 Warunków zawarcia umowy sprzedaży niniejszego Regulaminu sposób dostawy może wybrać Sprzedający.

6.          Przesyłka doręczona zostanie na adres podany przez Kupującego w „Formularzu Zamówienia”. W przypadku niepodjęcia przez Kupującego przesyłki w terminie lub podania błędnego adresu, w szczególności błędnego kodu pocztowego lub numeru domu/mieszkania, Sprzedający zastrzega sobie prawo do ponownego obliczenia kosztu dostarczenia złożonego zamówienia. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy zamówienia lub jego brak w przypadku podania przez Kupującego nieprawidłowych lub niepełnych danych, w tym nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.

7.          Dowód zakupu (paragon fiskalny) dołączany jest do przesyłki zawierającej złożone zamówienie. Na życzenie Klienta wystawiany jest rachunek uproszczony.

8.          Klient obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas jej odbioru od przewoźnika. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, wraz z poinformowaniem o zaistniałym fakcie Sprzedającego. W szczególności Klient jest zobowiązany zażądać spisania protokołu dokumentującego stan przesyłki. Sprzedawca informuje, iż zgodnie z Ustawą z dnia 27.07.2002r. prawo przewozowe, protokół podpisują osoby uczestniczące w ustaleniu stanu przesyłki. Jeżeli Klient nie zgadza się z treścią protokołu, może zamieścić w nim zastrzeżenie z uzasadnieniem. Przyjęcie przesyłki przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że: szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego; zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika; ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika; szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem. W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 27.07.2002 r. prawo przewozowe.

9.          Podpis Klienta złożony podczas odbioru przesyłki jest traktowany przez Sprzedającego jako potwierdzenie zgodności złożonego zamówienia z zawartością przesyłki. Z chwilą pokwitowania na Klienta przechodzi prawo własności produktu oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem.

W przypadku niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedawcę.

10.     Sprzedawca rekomenduje otwieranie przesyłki przez Klienta w ostrożny sposób, w szczególności Klient nie powinien w tym celu używać ostrych narzędzi.

§6

Odstąpienie od Umowy przez Klienta

1.          Klient będący konsumentem ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia objęcia w posiadanie złożonego zamówienia lub wskazaną przez niego osobę trzecią, który zawarł ze Sprzedającym umowę na odległość, odstąpić od niej bez podania przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą). Aby skorzystać z powyższego uprawnienia wystarczy przesłać na adres wskazany w pkt 3 § 1 Postanowień ogólnych niniejszego Regulaminu wypełnione i podpisane Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które można znaleźć na stronie internetowej Sprzedającego w zakładce ,,Zwroty” . Klient może skorzystać z w/w formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

2.          W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony (Kupujący oraz Sprzedający) świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Elegancki, męski zegarek, na ciemnej bransolecie. Dzięki fluorescencyjnym wskazkówkom, zegarek może ..
249,00 zł
text_tax 202,44 zł

Wytworny, męski zegarek na srebrnej bransolecie. Zastosowano w nim doskonałe połączenie nowoczesnośc..
921,27 zł
text_tax 749,00 zł

Klasyczny, elegancki zegarek męski. Uwagę przyciąga przede wszystkim jego prostokątna tarcza, któa w..
379,00 zł
text_tax 308,13 zł

Luksusowy zegarek męski na szerokiej bransolecie. Producenci zastosowali w nim połaczenie szlachetne..
447,00 zł
text_tax 363,42 zł